Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și în parteneriat cu Qriser, inițiativa „HoReCa Împreună”

Listing Image
Alege o categorie

Mastercard, alături de principalii jucători de pe piața tichetelor și cardurilor de masă, parteneri exclusivi ai Mastercard România – Edenred, Sodexo și Up România – și împreună cu Qriser, platformă care facilitează programe de învățare continuă pentru o multitudine de domenii, lansează HoReCa Împreună”, un program educațional complex, dedicat profesioniștilor din industria locală și disponibil gratuit pentru aceștia. Inițiativa reunește specialiști cu experiență în domeniu, precum și în arii de activitate adiacente, cu obiectivul de a le oferi antreprenorilor din HoReCa resurse și instrumente pentru o adaptare rapidă la provocările generate de pandemie și de condițiile actuale, în vederea relansării businessului, prin identificarea și valorificarea oportunităților de creștere a afacerii.

„HoReCa Împreună” va debuta pe 22 iulie, prin evenimentul de lansare care se va desfășura on-line, live, prin platforma Zoom, în intervalul 10:00 – 12:00, și la care specialiștii HoReCa din întreaga țară vor putea participa în baza înscrierii prealabile. Ulterior, în perioada august-septembrie 2020, vor avea loc o serie de 5 module live, ghidate de practici globale de învățare și dezvoltate pentru a adresa nevoi specifice, cu care se confruntă antreprenorii în noul context, marcat de efectele pandemiei. Prin acest program, participanții își vor dezvolta un nou set de competențe definitorii pentru succesul afacerii lor: vor înțelege cum își pot transforma și digitaliza business-ul pentru a se adapta la noua realitate hibridă online-offline, vor afla despre beneficiile plăților digitale și cum să depășească barierele pe această zonă, și își vor putea redefini brandul și experiența de brand pe care le-o oferă clienților. Totodată, aceștia vor putea identifica modalități pentru a-și atrage și crește comunitatea de clienți, prin canalele social media, precum și alte instrumente digitale, și vor utiliza metodologia Design Thinking pentru adaptarea modelului business-ului lor.

Informații contact