OTP Bank a implementat o soluție 100% digitală pentru înrolarea de clienți noi și internet banking

Listing Image
Alege o categorie

FintechOS, furnizor global de tehnologie pentru domeniul financiar-bancar și al asigurărilor, a creat și implementat pentru OTP Bank România soluția de înrolare online (digital onboarding) pentru clienții noi persoane fizice.

OTP Bank continuă astfel să dezvolte instrumente și servicii noi, adaptate la noua normalitate, care îmbunătățesc experiența clienților atât pe canalele digitale, cât și pe cele tradiționale. Primul produs disponibil prin acest canal 100% digital este Pachetul LeZero, care conține cont curent în lei, card de debit Mastercard, Internet și Mobile Banking cu costuri zero pentru utilizator, dacă sunt îndeplinite condițiile necesare contractării acestui pachet.

Clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la sucursală pentru a-și deschide un cont bancar cu card atașat și acces la internet banking.

Identificarea video pentru clienții care se înrolează și derulează operațiuni în sistemul OTP Bank este realizată de operatori certSIGN, furnizor de Servicii de Încredere. Companiile certSIGN și FintechOS au încheiat recent un parteneriat pentru a le oferi băncilor o soluție completă, sigură și certificată, exclusiv în mediul digital.

Constantin Mareș, Director Executiv al OTP Bank România, a declarat: „Contextul în care ne aflăm ne-a determinat să accelerăm proiectele care facilitează interacțiunea cu clienții OTP Bank, chiar și de la distanță. Lansarea într-un timp atât de scurt a acestui canal 100% digital, care vine la pachet cu o serie de beneficii pentru client, este un real succes. Cu ajutorul tehnologiei FintechOS, plănuim să adoptăm și alte soluții care să răspundă la noile așteptări și necesități ale consumatorilor astfel încât să continuăm procesul de transformare digitală a băncii.”

Informații contact

  • + 4021 308 57 10
  • office@otpbank.ro