Inteligența artificială pe piața mondială a automobilelor Outlook 2019 – Alphabet, IBM Corporation, BMW AG, Audi AG

Analiza perspectivelor pieței mondiale privind inteligența artificială, prognoza până în 2025 include date istorice împreună cu datele prognozate. Raportul este util pentru dezvoltarea viitoarei strategii și pentru a explora mai multe despre direcția pieței, restricții, oportunități și dimensiunea globală a pieței, cote, creșteri, tendințe, prognoze cheie.
Cei mai importanți factori care îmbogățesc creșterea industriei mondiale de inteligență artificială auto includ creșterea cererii de motoare alimentate din punct de vedere tehnologic, pentru o mai bună performanță a vehiculelor, norme rigide de reglementare a economiei de combustibil și creșterea venitului disponibil.
Segmentarea regională a industriei mondiale de inteligență artificială a automobilelor fragmentează piața în regiuni majore care acoperă America de Nord, Statele Unite, Canada, Mexic, Asia-Pacific, China, India, Japonia, Coreea de Sud, Vietnam, Europa, Germania, Franța, Marea Britanie, Italia, Rusia, restul Europei, America Centrală și de Sud, Brazilia, restul Americii de Sud, Orientul Mijlociu și Africa, țările CCG, Turcia, Egipt, Africa de Sud și restul lumii. Potrivit raportului, principalele piețe se estimează că vor crește în perioada de prognoză.
Motivele pentru creșterea pieței în această regiune includ expansiunea rapidă a metodelor Deep Learning, Machine Learning, Computer Vision, Context Awareness, Natural Language Processing, Automotive Artificial Intelligence în industria inteligenței artificiale auto a celor mai importante piețe specifice țărilor din regiunile enumerate. Piețele se așteaptă să înregistreze o creștere limitată datorită prezenței modelelor stabilite de multă vreme în regiuni.
Cercetarea se va axa pe analizele sectorului, tendințele pieței și peisajul competitiv, precum și desfășurarea unei cercetări aprofundate a industriei și elaborarea acestui document de resurse unice.
Conținut cheie:
-
Rezumat
-
Metodologia de cercetare
-
Dinamica pieței
-
Piața globală a motorului auto, prin plasare
-
Piața globală a motorului auto, cu combustibil
-
Piața globală pentru motoarele de automobile, cu vehicule
-
Analiza pieței regionale
-
Analiza concurenței