Școala digitalizată cu ajutorul RV și RA

EDUCAȚIA INTELIGENTĂ ȘI ORAȘUL INTELIGENT: MODUL ÎN CARE REALITATEA VIRTUALĂ ȘI CEA AUGMENTATĂ LE ADUCE ÎMPREUNĂ

Jane Coates, EON Reality

Sarolta Besenyei, EON Reality Romania, Vicepreședinte ARSC

Durabilitatea, Educația Inteligentă și Orașul Inteligent merg mână în mână ca unite într-o simfonie.

Orașe Inteligente, VR și Durabilitatea

În construirea Orașelor Inteligente, empatia și schimbarea opiniei sunt cheia pentru formarea cetățeanului inteligent, ceea ce noi numim la EON Reality drept Angajați Inteligenți

Profesorul Jeremy Bailenson de la Universitatea Stanford a efectuat recent un set de cercetări, care arată o corelație directă între mișcarea fizică într-un mediu al Realității Virtuale, și capacitatea de a schimba opinia cuiva în legătură cu preferințele sale – în mod pozitiv – în modul în care acționează, se simte sau se comportă. 

Pentru mult timp, cercetătorii și-au dat seama că tehnologiile imersive au capacitatea de schimbare. Cu toate acestea, până nu de curând, totul s-a rezumat la cercetare și medii costisitoare, altele decât adoptarea în masă. 

Tehnologia imersivă este modalitatea de a conecta împreună oamenii ca o Societate Inteligentă

De anul acesta, am asistat la cea mai rapidă proliferare a deceniului a mijloacelor prin care va avea loc progresul către o eră conectată, Smart: iar acest lucru se va realiza prin intermediul Realității Virtuale (VR) și al Realității Augmentate (AR). 

Când spunem „mijloc” – ne referim la acea conexiune și interfața dintre noi și lume. Acum, tehnologia este blamată pentru distanțarea dintre noi – unde ecranele și tastaturile sunt precum bariere 2D, iar pereții – atunci când ne conectăm și comunicăm între noi în spațiile noastre relativ 3D. 

Telefoanele au devenit capabile să adauge straturi digitale de informație în timp real, în lumea reală. Realitatea Virtuală a devenit literalmente o „altă lume” care poate fi experimentată prin intermediul unor „ochelari de protecție”. 

Prin simulări ale vieții, vizualizare și scenarii care pot fi experimentate ca și cum o persoană ar fi cu adevărat acolo, noua eră imersivă a conectării cu viața noastră digitală poate fi personală, mai apropiată, iar aceasta elimină bariera, aducând experiențele împreună. Vorbim despre acest lucru pe tărâmul Educației Inteligente, și cel al conceptului de Sală de Clasă 3.0.

Pentru a forma oameni mai buni și pentru a modela cetățeni mai buni, trebuie să le lărgim orizonturile cu privire la viziunea despre lume și să îi ajutăm să experimenteze cât mai multe posibil. La EON Reality, noi credem în depășirea stadiului de sală de clasă și deplasarea către Noile Realități. 

Realitatea Augmentată și cea Virtuală (AVR) determină adoptarea la nivel mondial a practicilor și pedagogiilor Educației Inteligente.

A oferi oamenilor simpli și celor complecși posibilitatea să experimenteze fizic, prin intermediul mâinilor, ducând la memorie musculară  și experiențială, se poate întâmpla o revoluție a sistemului de educație tradițional de astăzi, prin mărirea vitezei de învățare și prin sporirea efectului învățării, prin crearea de amintiri mai puternice, viscerale. 

Angajații Smart sunt ceea ce numim „mai mult decât nativi digitali”

Nativii Digitali sunt generația mileniului de astăzi și „Generația Z”: crescând odată cu evoluția ecranelor și a tehnologiei ca partener de viață – trecând de la telefonul mobil la telefoanele smart, și la software-ul personalizat care vine cu acestea – unde trimiterea în mod instant a mesajelor, a videoclipurilor și a ideilor complexe este norma. 

Un Angajat Smart folosește tehnologia ca ajutor personal, și ca o prelungire a propriei persoane, pentru a spori și a crește productivitatea sa. Ideea este că un Oraș Inteligent funcționează eficient, iar tehnologia permite oamenilor să se bucure de o calitate mai bună și mai mare a vieții, decât să petreacă ore în șir pentru a-și termina sarcinile și pentru a învăța.

Tehnologia care lucrează în tandem cu umanitatea este obiectivul global al EON Reality, și întruchipează valorile care stau la baza mișcării „Om 2.0”. 

Cu VR și AR în prim plan, organizațiile au început să realizeze că viitoare modele de afaceri conduse de executiv trebuie să aibă în vedere rapiditatea și ciclurile puternice ale schimbărilor din mediul înconjurător. Aceste schimbări pot fi cel mai bine gestionate prin durabilitate reală, iar acest fapt începe cu realizarea de strategii de business bazate pe inovație. „Spatial Computing” (întrepătrunderea lumii reale cu lumea virtuală, computerizată) ca cel mai nou mecanism de implementare, nu putea să își facă prezența într-un moment mai bun decât acesta.

Desigur, avem mințile și geniile de la Magic Leap cărora să le mulțumim pentru a inventa ideea de „ Spatial Computing”, care devine conceptul cheie al inovației globale. 

Dar, prin regândirea abordărilor de afaceri care lucrează împreună în online prin AR, VR și calculator spațial, oamenii sunt împuterniciți să distribuie cunoștințe în mod rapid. Ei pot să colaboreze din orice fus orar s-ar afla, în timp real, și în persoană, fără a pierde timp cu zboruri sau a risipi resurse pentru a obține durabilitate. Realitatea Virtuală poate fi folosită zilnic pentru a explora orice subiect, orice mediu și foarte important – orice idei care pot fi realizate prin intermediul unui computer și care pot fi practicate prin intermediul computerului, în siguranță, într-o lume virtuală, înainte de a implementa schimbarea. 

La baza conceptului de Orașe Inteligente stau durabilitatea și colaborarea. Valorile dezvoltării durabile și ale inovării pro-umane sunt centrale abordării bazate pe date și focusate pe utilizator, pentru progresul tehnologiei AR și VR.

La EON Reality, credem că Realitatea Augmentată folosită pentru învățarea experiențială și asistența în lucru se adresează amândouă unei provocări globale în creștere – și unei oportunități. 

Detaliile micro care stau la baza ideii de Societate Smart – și folosirea AVR sunt la fel de diverse ca lumea reală pe care o poate simula. În Orașul Inteligent bazat pe AVR, cazurile în care pot fi folosite sunt planificarea orașului, sau simularea de evenimente naturale, pentru testarea barierelor împotriva inundațiilor. Sau, o școală poate folosi Realitatea Virtuală pentru a trezi comportamente emoționale, care conduc la o înțelegere mai rapidă a condițiilor de sănătate mintală, ce poate duce la o societate mai empatică în general.

AVR este o oportunitate o dată în viață

În mod specific, AVR este o oportunitate care unește tehnologia și oamenii într-o relație durabilă bazată pe colaborare – decât una bazată pe înlocuire și risipă a muncii. 

În privința aceasta, angajamentul față de practici durabile în orice organizație, trebuie să înceapă la nivel individual, pentru a fi eficient mai târziu la nivel colectiv. Ca și mijloc pentru conținut, învățarea și interactivitatea, Realitatea Virtuală s-a dovedit că produce empatie. 

La EON Reality, platforma noastră AVR aduce împreună cea mai recentă realitate digitală – pentru guverne, instituții educaționale și pentru întreprinderi, pentru a facilita învățarea mai rapidă, un transfer mai bun de informații și oportunitatea de a aplica în mod practic conceptul de „triple helix”, un model de inovare bazat pe interacțiuni între mediul academic, industrie și guvernământ pentru a promova dezvoltarea economică și socială. 

În schimb, învățarea bazată pe tehnologie poate contribui la o performanță operațională și ocupațională mai puternică a forței de muncă, în o varietate de sectoare ale industriei. Prin consolidarea modului în care oamenii înțeleg lumea și lucrează cu VR și AR, putem crea cea mai bună platformă de lansare pentru orașele inteligente și durabile ale viitorului. 

Răspunsuri

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *