Screening audio inteligent pentru coronavirus

Ping An oferă un screening audio inteligent pentru coronavirus
Ping An Smart Healthcare din China, afiliat al Ping An Smart City, a lansat un sistem de screening audio inteligent pentru COVID-19, care folosește inteligența artificială (AI) și procesarea limbajului natural (NLP) pentru a consolida prevenția și controlul epidemiei.
Compania spune că a folosit deja această tehnologie pentru a realiza 580.000 de examinări medicale (screenings) în 47.000 de gospodării din 17 comunități din Wuhan, și a identificat cu succes peste 1,600 de cazuri suspecte care trebuie monitorizate.
Smart Healthcare
Ping An Smart Healthcare este disponibil pentru aproape 800 de milioane de oameni în mai mult de 70 de orașe din China și Asia de Sud-Est.
Aplicația folosește trei tehnologii de bază ale Grupului Ping An, inteligență artificială (AI), blockchain și cloud computing, pentru a oferi soluții smart integrate în domeniul sănătății. Acestea includ controlul calității în medicină, predicția bolilor, triajul și îndrumarea, și screening-uri medicale/diagnoză.
În încercarea de a opri răspândirea de COVID-19, Guvernul Municipal din Wuhan și-a instruit personalul local să monitorizeze cazurile suspecte prin apeluri telefonice zilnice, astfel încât să adune informații despre simptomele și temperatura corpului rezidenților, pentru prevenirea răspândirii epidemiei.
Ping An Healthcare a subliniat că este dificil pentru operatori să realizeze mai mult de 300 de screening-uri telefonice pe zi și a accentuat faptul că eficiența și exactitatea unor astfel de apeluri poate varia, în funcție de experiența operatorului.
Sistemul inteligent de screening audio al Ping An are capacitate de a opera 3.000 de roboți AI care lucrează în același timp. Fiecare robot AI poate realiza până la 500 de screening-uri pe zi prin apeluri telefonice automate, un total de 1,5 milioane pe zi.
În ziua lansării, sistemul a scanat mai mult de 1.200 de gospodării din Wuhan, categorizând și prezentând informații, precum temperatura corpului și simptome, către autorități. A durat doar cinci minute pentru a realiza cele 1,200 de apeluri, incluzând încercările repetate.
Procesarea limbajului natural
Procesarea limbajului natural implementat la nivelul sistemului poate activa dialogul automat conform unor întrebări programate, poate înțelege semnificația semantică a conversației, poate structura și clasifica rezultatele evaluărilor de risc și poate raporta către echipa de prevenție și control a pandemiei, care poate apoi urmări cu atenție rezidenții cu simptome suspecte.
„Prevenția și controlul unei epidemii este ca o cursă contra cronometru cu virusul,” a spus Geoff Kau, co-președinte și director de strategie al Ping An Smart City. „Sistemul de screening inteligent audio pentru COVID-19 al Ping An poate consolida în mod eficient capacitatea de prevenție și control a epidemiei, rezultând într-un grad de eficiență sporit și o gestionare mai inteligentă a crizei.Ca rezultat, personalul responsabil de prevenirea răspândirii epidemiei își poate concentra atenția și eforturile în direcția altor sarcini mai importante.”
Răspunsuri